Thursday, November 2, 2017

KESAN AMBIL VIVIX SHAKLEE

Ada orang tanya…Makan Vivix Ada Kesan Sampingan Tak?


.
Ok....
Bagi mereka yang mempunyai masalah kesihatan,  badan kita mungkin akan menunjukkan beberapa tindak balas seperti mengantuk, letih dan pening kepala. Itu sebenarnya adalah “body adjustment”. Maknanya badan sedang menyesuaikan diri dengan vivix. Tak perlu risau.
.
Selalunya selepas 3 hari dah ok.
.
Kesan lain yang dialami oleh pengguna yang konsisten adalah :
.
Anda akan kelihatan lebih muda berbanding usia heheh.
Awet muda tu.


.
Kulit muka akan lebih flawless, glowing dan sihat. Katakan selamat jalan romeo kepada jeragat, blackhead, whitehead dan kutil2 kat muka tu.
.
Kita akan rasa badan lebih ringan dan bertenaga. Very energetics uols. Sangat sesuai dimakan ketika dalam pantang. Mak-mak yang baru bersalin tu akan rasa lebih segar dan bertenaga. Luka jahitan pun cepat sembuh. Bila mak-mak sihat, bayi pun turut sama sihat kan.

Love you vivix. Eh..eh..ada orang tanya lagi. HALAL ke?
Haruslah. Ada sijil HALAL tau.

Tengok testimoni pengguna tu terutama hakak yang wajahnya tidak dimakan usia tu. Dah berumur tapi nampak muda kan.
Nak order vivix contact je che fatin di talian 0175438337.

Ni ada lagi testimoni dari pengguna vivix untuk lerkongsian bersama.






Fatin hamzah 0175438337
Pengedar Shaklee Meru, Klang
Cod Meru, Kapar dan Setia Alam


No comments:

Post a Comment